Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2015Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2015 roku.

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

zapowiedź gry7 listopada 2015

Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
Zapowiedź gry Horizon: Zero Dawn – RPG, sandbox czy survival?

Zapowiedź gry Horizon: Zero Dawn – RPG, sandbox czy survival?

zapowiedź gry24 października 2015

Minęły cztery miesiące od oficjalnej zapowiedzi Horizon: Zero Dawn – nowej gry akcji studia Guerrilla Games, która okazała się jedną z najprzyjemniejszych niespodzianek ostatnich targów E3. Co nowego ujawniono przy okazji pokazu tego tytułu na WGW?

Zapowiedź gry Horizon: Zero Dawn – RPG, sandbox czy survival?
Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout

zapowiedź gry9 czerwca 2015

Gry samochodowe od lat zmagają się z problemem realistycznego przedstawienia uszkodzeń pojazdów. W parze z coraz lepszą grafiką nie idzie bowiem fizyka odpowiedzialna za wizualne przedstawienie wszelkich uszkodzeń. BeamNG.drive robi to inaczej.

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout
8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3

zapowiedź gry15 czerwca 2015

Ledwo przyszła zapowiedź Fallouta 4 a już wiemy, że w nowego RPG-a Bethesdy zagramy w listopadzie 2015 roku. To nie jedyna dobra wiadomość. Oto 8 rzeczy, którymi Bethesda przekonała nas do nowego Fallouta.

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3
Horizon: Zero Dawn – oryginalna postapokalipsa w otwatym świecie

Horizon: Zero Dawn – oryginalna postapokalipsa w otwatym świecie

zapowiedź gry19 czerwca 2015

Twórcy serii Killzone po latach obcowania z pierwszoosobowymi strzelaninami zmieniają klimat. Nie dość, że próbują swych sił w otwartym świecie, to biorą się za mieszankę RPG akcji z survivalem.

Horizon: Zero Dawn – oryginalna postapokalipsa w otwatym świecie
Testowaliśmy Hearts of Iron IV – od zajęcia Nadrenii po inwazję na Polskę

Testowaliśmy Hearts of Iron IV – od zajęcia Nadrenii po inwazję na Polskę

zapowiedź gry25 lutego 2015

Heart of Irons IV przenosi serię gier strategicznych o drugiej wojnie światowej na nowy poziom – poprawiona została oprawa graficzna, a produkcja kusi bardziej intuicyjnym interfejsem. Testowaliśmy nową grę studia Paradox.

Testowaliśmy Hearts of Iron IV – od zajęcia Nadrenii po inwazję na Polskę
Testujemy Mordheim: City of the Damned - Warhammer Fantasy na mniejszą skalę

Testujemy Mordheim: City of the Damned - Warhammer Fantasy na mniejszą skalę

zapowiedź gry13 stycznia 2015

Na nadmiar gier taktycznych w ostatnim czasie nie narzekamy, a jeszcze mniej produkcji rozgrywa się w uniwersum stworzonym przez Games Workshop. Czy Mordheim: City of the Damned, łączące obie te sfery, sprosta wysokim oczekiwaniom fanów?

Testujemy Mordheim: City of the Damned - Warhammer Fantasy na mniejszą skalę
Graliśmy w Mortal Kombat X – najbrutalniejszą bijatykę, jaka kiedykolwiek powstała

Graliśmy w Mortal Kombat X – najbrutalniejszą bijatykę, jaka kiedykolwiek powstała

zapowiedź gry6 lutego 2015

Pomimo tego, że od debiutu serii minęły już ponad dwie dekady, jej formuła nie zmieniła się ani odrobinę. Niezwykle obrazowa brutalność od początku stanowiła o sile marki, a Mortal Kombat X ponownie przesuwa jej granice.

Graliśmy w Mortal Kombat X – najbrutalniejszą bijatykę, jaka kiedykolwiek powstała
Testujemy Reign of Kings – średniowieczny survival, czyli Rust i Chivalry w jednym

Testujemy Reign of Kings – średniowieczny survival, czyli Rust i Chivalry w jednym

zapowiedź gry25 marca 2015

Średniowiecze to idealny motyw przewodni dla gry o przetrwaniu, jednak do tej pory niewielu zdecydowało się na niego postawić. Jednymi z nielicznych są twórcy Reign of Kings – sieciowego survivalu, w którym przede wszystkim walczy się o przeżycie.

Testujemy Reign of Kings – średniowieczny survival, czyli Rust i Chivalry w jednym
Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz

Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz

zapowiedź gry9 sierpnia 2015

Znamy datę premiery Quantum Break, prawdopodobnie najważniejszego tytułu na platformę Xbox One! Połączenie gry akcji z serialem telewizyjnym, w którym zobaczymy paru popularnych aktorów, wydaje się na tyle interesującym pomysłem.

Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz
Testujemy grę Layers of Fear - polski horror jak malowany

Testujemy grę Layers of Fear - polski horror jak malowany

zapowiedź gry7 września 2015

Layers of Fear ma szansę okazać się mocnym kandydatem do miana jednego z najbardziej przemyślanych horrorów ostatnich lat. Po przetestowaniu obecnej wersji gry nie boimy się stwierdzić, że Bloober Team wie, co robi.

Testujemy grę Layers of Fear - polski horror jak malowany
Graliśmy w Rise of the Tomb Raider - Lary Croft wizyta w Syrii

Graliśmy w Rise of the Tomb Raider - Lary Croft wizyta w Syrii

zapowiedź gry24 września 2015

Na kilka tygodni przed premierą mogliśmy spędzić kilka godzin z grą Rise of the Tomb Raider. Wniosek jest prosty: Lara Croft dojrzewa i nie boi się nowych wyzwań.

Graliśmy w Rise of the Tomb Raider - Lary Croft wizyta w Syrii
Graliśmy w Serca z Kamienia - pierwszy duży dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Graliśmy w Serca z Kamienia - pierwszy duży dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

zapowiedź gry28 września 2015

Spędziliśmy kilka godzin przy pierwszym pełnoprawnym dodatku do Wiedźmina 3, czyli Sercach z Kamienia. Czy październikowa premiera będzie wystarczającym powodem, żeby znów wejść w buty Geralta?

Graliśmy w Serca z Kamienia - pierwszy duży dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
Graliśmy w Star Wars: Battlefront - Moc jest silna w wersji beta

Graliśmy w Star Wars: Battlefront - Moc jest silna w wersji beta

zapowiedź gry5 października 2015

8 października wystartują długo oczekiwane testy wersji beta gry Star Wars: Battlefront. Dzięki uprzejmości firmy Electronic Arts, mogliśmy sprawdzić wcześniej w akcji wszystkie zaplanowane w nim tryby rozgrywki.

Graliśmy w Star Wars: Battlefront - Moc jest silna w wersji beta
Testujemy grę ARK: Survival Evolved - czy tak wyglądałby Far Cry: Primal z dinozaurami?

Testujemy grę ARK: Survival Evolved - czy tak wyglądałby Far Cry: Primal z dinozaurami?

zapowiedź gry14 października 2015

ARK: Survival Evolved od momentu rozpoczęcia fazy wczesnego dostępu jest regularnie aktualizowane. Sprawdzamy, w jakim stopniu ostatnie modyfikacje zmieniły rozgrywkę i czy wyszły tytułowi na dobre.

Testujemy grę ARK: Survival Evolved - czy tak wyglądałby Far Cry: Primal z dinozaurami?
Zapowiedź Far Cry Primal – sandboksowa strzelanina wykopana do prehistorii

Zapowiedź Far Cry Primal – sandboksowa strzelanina wykopana do prehistorii

zapowiedź gry17 października 2015

Kiedy wszyscy dumaliśmy, w jakim rejonie świata FPS-owa seria Far Cry pozwoli nam tym razem szaleć z karabinami, pojazdami i słoniami, Ubisoft dał nam prztyczka w nos, zapowiadając Far Cry Primal. Co powiecie na prehistoryczną walkę o przetrwanie?

Zapowiedź Far Cry Primal – sandboksowa strzelanina wykopana do prehistorii
Graliśmy w American Truck Simulator i mamy sporo nowych informacji!

Graliśmy w American Truck Simulator i mamy sporo nowych informacji!

zapowiedź gry20 października 2015

Tegoroczne targi Poznań Game Arena były okazją, by osobiście zasiąść za kierownicą American Truck Simulatora i dowiedzieć się paru szczegółów od samego prezesa studia SCS – Pavla Sebora.

Graliśmy w American Truck Simulator i mamy sporo nowych informacji!
Deus Ex: Rozłam Ludzkości – co nowego u Adama Jensena?

Deus Ex: Rozłam Ludzkości – co nowego u Adama Jensena?

zapowiedź gry24 października 2015

Pokaz Deus Ex: Rozłam Ludzkości na targach Warsaw Games Week 2015 to dobra okazja, by raz jeszcze przyjrzeć się tej grze RPG studia Eidos Montreal. Czego nowego dowiedzieliśmy się o tej cyberpunkowej przygodzie?

Deus Ex: Rozłam Ludzkości – co nowego u Adama Jensena?
Crossout - postapokaliptyczne destruction derby od twórców War Thundera

Crossout - postapokaliptyczne destruction derby od twórców War Thundera

zapowiedź gry13 września 2015

Tym razem zamiast samolotów, czołgów czy statków kosmicznych zasiądziemy za kierownicą własnoręcznie zbudowanego samochodu i zmierzymy się z innymi kierowcami w starciach rozgrywanych na postapokaliptycznych pustkowiach.

Crossout - postapokaliptyczne destruction derby od twórców War Thundera
Graliśmy w Total War: Warhammer - krasnoludy pod kontrolą

Graliśmy w Total War: Warhammer - krasnoludy pod kontrolą

zapowiedź gry16 września 2015

Kiedy z powodu pięknych zwiastunów strategii Total War: Warhammer nie mogliśmy już usiedzieć w miejscu, Creative Assembly pozwoliło przetestować fragment swojej gry. Nadal mamy więcej pytań, niż otrzymaliśmy odpowiedzi, ale jest imponująco!

Graliśmy w Total War: Warhammer - krasnoludy pod kontrolą
Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania?

Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania?

zapowiedź gry17 września 2015

W związku ze zbliżającym się wielkimi krokami Dark Souls III nadal mnóstwo pytań pozostaje bez odpowiedzi. Gra tworzona przez studio From Software ma korzystać z najlepszych rozwiązań wprowadzonych w pierwszej i drugiej odsłonie Soulsów.

Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania?
Wielki test wersji beta gry Might & Magic: Heroes VII - jakie zmiany zaserwowali twórcy?

Wielki test wersji beta gry Might & Magic: Heroes VII - jakie zmiany zaserwowali twórcy?

zapowiedź gry22 września 2015

Do premiery Might & Magic: Heroes VII zostało już raptem parę dni, przyglądamy się zatem bliżej najnowszej odsłonie tej kultowej strategicznej serii, tworzonej przez Limbic Entertainment.

Wielki test wersji beta gry Might & Magic: Heroes VII - jakie zmiany zaserwowali twórcy?
Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate - industrialna rewolucja także w rozgrywce?

Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate - industrialna rewolucja także w rozgrywce?

zapowiedź gry24 września 2015

Premiera Assassin’s Creed: Syndicate zbliża się wielkimi krokami. Na pokazie w Londynie mieliśmy okazję przekonać się osobiście czy seria doczekała się potrzebnych zmian i w którym kierunku Ubisoft zdecydował się pchnąć jej kolejną odsłonę.

Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate - industrialna rewolucja także w rozgrywce?
The Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fiction

The Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fiction

zapowiedź gry10 sierpnia 2015

Zapowiedziane niedawno The Surge, dzieło współtwórców Lords of the Fallen, znajduje się jeszcze w bardzo wczesnej fazie produkcji. Na targach gamescom udało nam się jednak porozmawiać z głównym projektantem gry na temat jej koncepcji.

The Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fiction
Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu

Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu

zapowiedź gry11 sierpnia 2015

Studio CI Games – autorzy trzeciej części gry Sniper: Ghost Warrior – na targi gamescom przywiozło nowy fragment rozgrywki. Co ciekawe, nie pada w nim żaden strzał...

Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu
Widzieliśmy grę Stellaris – kosmiczne możliwości w nowym dziele mistrzów strategii

Widzieliśmy grę Stellaris – kosmiczne możliwości w nowym dziele mistrzów strategii

zapowiedź gry16 sierpnia 2015

Stellaris to jedna z najprzyjemniejszych niespodzianek targów gamescom. Szwedzkie studio Paradox Interactive po raz pierwszy tworzy grę w klimatach science fiction, ale odnajduje się w nich wyśmienicie – to rozbudowana strategia, powalająca możliwościami.

Widzieliśmy grę Stellaris – kosmiczne możliwości w nowym dziele mistrzów strategii
Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry

zapowiedź gry13 sierpnia 2015

Podczas targów gamescom Techland zaprezentował dodatek do Dying Light. The Following będzie niemal na pewno gratką dla fanów podstawowej wersji – nowej zawartości jest od groma, a zmiana otoczenia oznacza także sporą ewolucję w rozgrywce.

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry
Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?

Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?

zapowiedź gry14 sierpnia 2015

Jedno z najlepszych RPG tego roku – Pillars of Eternity – ukazało się raptem pod koniec marca, a tu już nadchodzi spory dodatek – The White March. Targi gamescom były dobrą okazją, by przed premierą poznać kolejne szczegóły na temat rozszerzenia.

Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?
Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi

Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi

zapowiedź gry17 sierpnia 2015

Jeśli jesteście fanami klasycznych tytułów RPG, rozgrywanych z kartką i ołówkiem w ręku, a popularne RPG do Was nie przemawiają – Sword Coast Legends może zmienić to nastawienie. Nie tylko zagramy w nie z przyjaciółmi, ale też wcielimy się w mistrza gry!

Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi
American Truck Simulator - do premiery gry kręta droga

American Truck Simulator - do premiery gry kręta droga

zapowiedź gry18 sierpnia 2015

Pokaz grywalnej wersji American Truck Simulatora na targach gamescom wielu odebrało jako zapowiedź rychłej premiery gry – jak się jednak okazuje, ekipa SCS Software ma jeszcze trochę do zrobienia.

American Truck Simulator - do premiery gry kręta droga