Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2003Najciekawsze recenzje gier

Recenzje gier opublikowane w 2003 roku.

Sudden Strike 2 - recenzja gry

recenzja gry1 września 2003

Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci).

Sudden Strike 2 - recenzja gry

Warrior Kings: Battles - recenzja gry

recenzja gry11 września 2003

Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.

Warrior Kings: Battles - recenzja gry
Silent Hill 2 - recenzja gry

Silent Hill 2 - recenzja gry

recenzja gry17 kwietnia 2003

Silent Hill 2 to trójwymiarowa gra akcji/TPP zrealizowana w konwencji horroru (przeznaczona tylko dla dorosłych osób). Pierwotnie Silent Hill zadebiutowała na konsoli Sony Playstation i wzbudziła tak duże zainteresowanie graczy...

Silent Hill 2 - recenzja gry

Świat papierowych mebelków - recenzja gry

recenzja gry3 marca 2003

Świat Papierowych Mebelków to gra gra przeznaczona głównie dla dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, pozwalająca im na zabawę w projektanta wnętrz, gdyż można w niej samodzielne zbudować od podstaw domek dla lalek.

Świat papierowych mebelków - recenzja gry

Battle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gry

recenzja gry4 marca 2003

Battle Realms: Winter of the Wolf to samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Battle Realms, fabularnie rozgrywający się przed wydarzeniami przedstawionymi w pełnej wersji gry.

Battle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gry

Master of Orion III - recenzja gry

recenzja gry5 marca 2003

Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce.

Master of Orion III - recenzja gry

Hotel Giant - recenzja gry

recenzja gry6 marca 2003

Hotel Tycoon to strategia ekonomiczna stworzona przez Trevora Chan’a, twórcę serii Seven Kingdoms. Gracz staje się młodym przedsiębiorcą, którego celem jest stworzenie najlepszej sieci ekskluzywnych hoteli.

Hotel Giant - recenzja gry

Shadow Force: Razor Unit - recenzja gry

recenzja gry7 marca 2003

W Shadow Force: Razor Unit, stajemy się jednym z członków specjalnej grupy operacyjnej amerykańskich oddziałów Air Force, który wyszkolony na potrzeby wszelkich nietypowych zdarzeń i zagrożeń, zostaje wysłany na Bliski Wschód.

Shadow Force: Razor Unit - recenzja gry

Robin Hood: Legenda Sherwood - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2003

Robin Hood to kolejna produkcja zespołu Spellbound, twórców bardzo dobrej gry strategicznej osadzonej w realiach dzikiego zachodu - Desperados: Wanted Dead or Alive.

Robin Hood: Legenda Sherwood - recenzja gry

Command & Conquer: Generals - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2003

Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny.

Command & Conquer: Generals - recenzja gry

Need for Speed: Hot Pursuit 2 - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2003

NFS: Hot Pursuit 2 to kolejna odsłona samochodowej serii z powodzeniem kontynuowanej już od 1995 roku. Podobnie jak w poprzedniczce Need for Speed III: Hot Pursuit, tak i tu możemy ścigać się po otwartych drogach z prędkościami przekraczjącymi 200mph

Need for Speed: Hot Pursuit 2 - recenzja gry

War Commander - recenzja gry

recenzja gry13 marca 2003

Warcommander to strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas w czasy II Wojny Światowej, do 6 czerwca 1944 roku (D-Day), gdzie obejmujemy dowództwo nad odziałem piechoty wchodzącym w skład wielkiej alianckiej armii lądującej na plażach Normandii.

War Commander - recenzja gry

Total Club Manager 2003 - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2003

Kolejna sportowa pozycja pochodząca z Electronic Arts, tym razem, w odróżnieniu od np. serii FIFA, skierowana do miłośników budowana sukcesu zespołu nie własnym refleksem czy zręcznością, lecz inteligencją.

Total Club Manager 2003 - recenzja gry

Highland Warriors - recenzja gry

recenzja gry18 marca 2003

Highland Warriors to strategia czasu rzeczywistego zainspirowana głośnym filmem Braveheart, w którym Mel Gibson wcielił się w postać Williama Wallace. Akcja toczy się w na wyspach brytyjskich i pozwala graczom uczestniczyć w licznych konfliktach...

Highland Warriors - recenzja gry

Strategic Command: European Theater - recenzja gry

recenzja gry20 marca 2003

Strategic Command: European Theater to gra zrealizowana w firmie Big Time Software, specjalizującej się w tworzeniu realistycznych komputerowych gier wojennych.

Strategic Command: European Theater - recenzja gry

Freelancer - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2003

Symulator kosmiczny twórców Starlancera. Przenosi nas w przyszłość, aż do schyłku XXX stulecia. Po zakończeniu Pierwszej Wojny Układu Słonecznego, której historię mogliśmy doświadczyć w Starlancerze, cztery ludzkie klany władają znanym kosmosem...

Freelancer - recenzja gry

Ski Resort Tycoon II - recenzja gry

recenzja gry24 marca 2003

Ski Resort Tycoon 2 to kolejna strategia ekonomiczna z cyklu „zbuduj i zarządzaj”. Tym razem producent postanowił odświeżyć, użyty już wcześniej, pomysł budowy ośrodka sportów zimowych.

Ski Resort Tycoon II - recenzja gry

Indiana Jack - recenzja gry

recenzja gry25 marca 2003

Indiana Jack to nowa gra platformowa firmy Techland, w której wcielamy się w odważną małpkę pragnącą pokonać nikczemne zło. Aby dotrzeć do Czarnoksiężnika, Indiana musi przebyć drogę przez tuzin niebezpiecznych krain.

Indiana Jack - recenzja gry
SimCity 4 - recenzja gry

SimCity 4 - recenzja gry

recenzja gry26 marca 2003

Sim City 4 to kolejna część słynnej serii, symulacji życia i rozwoju miasta, rozwijanej przez firmę Maxis już od ponad 10 lat. Jednak w odróżnieniu od poprzedniczek, gracz nie buduje jednego „cudownego”, odizolowanego od świata miasta...

SimCity 4 - recenzja gry

Tony Tough i Noc Pieczonych śCIEM - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2003

Tony Tough and the Night of Roasted Moths to to dwuwymiarowa przygodówka nawiązująca grafiką do klasycznych pozycji tego gatunku. Komiksowe postacie, kolorowa sceneria i bajecznie łatwy interfejs „point & click” przypominają najlepsze produkcje LucasArts

Tony Tough i Noc Pieczonych śCIEM - recenzja gry

Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2003

Cesarz: Narodziny Państwa Środka to gra strategiczno-ekonomiczna, w której zajmujemy się budową miast w antycznych Chinach, podobnie jak w niezapomnianej serii Sim City...

Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2003

Empire Earth: The Art of Conquest to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth.

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry

Praetorians - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2003

Praetorians to kolejna produkcja hiszpańskiego zespołu Pyro Studios, znanego ze znakomitej serii gier taktyczno-strategicznych Commandos. Gra przenosi nas w czasy Imperium Rzymskiego, a jej rozgrywka skupia się przede wszystkim na walce...

Praetorians - recenzja gry

Klaps - recenzja gry

recenzja gry2 kwietnia 2003

Klaps to gra przygodowa dla najmłodszych, wprowadzająca ich w zaczarowany świat filmu. Akcja gry dzieje się w studiu filmowym, a zadaniem gracza jest dokończenie filmu rysunkowego.

Klaps - recenzja gry
Tom Clancy's Splinter Cell - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell - recenzja gry

recenzja gry3 kwietnia 2003

Tom Clancy's Splinter Cell to gra akcji inspirowana twórczością Toma Clancyego oraz książkami z serii NetForce opowiadającymi o cyberterroryzmie, tajnych agencjach rządowych i zadaniach wykonywanych na ich zlecenie.

Tom Clancy's Splinter Cell - recenzja gry

Shadow of Destiny - recenzja gry

recenzja gry4 kwietnia 2003

Shadow of Destiny to dość niekonwencjonalny przedstawiciel gatunku gier przygodowych zrealizowany przez programistów z firmy Konami. Pierwotnie został wydany jedynie na konsolę Sony Playstation 2, a dopiero później zadecydowano o przeniesieniu go na PC.

Shadow of Destiny - recenzja gry

Szymek Czarodziej - recenzja gry

recenzja gry7 kwietnia 2003

Simon the Sorcerer 3D to typowa gra przygodowa z sympatycznym czarodziejem Simonem w roli głównej, tym razem z nową, trójwymiarową szatą graficzną.

Szymek Czarodziej - recenzja gry

Pluton - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2003

Platoon: The 1st Airborne Cavalry Division in Vietnam to strategia czasu rzeczywistego, w której gracz staje się młodym amerykańskim żołnierzem służącym w Wietnamie (lata 1965-1968) w Pierwszej Dywizji Kawalerii Powietrznej.

Pluton - recenzja gry

Neocron - recenzja gry

recenzja gry9 kwietnia 2003

Gra massive multiplayer online utrzymana w konwencji cRPG. Twórcy gry podęli się nie lada wyzwania, mając na celu stworzenie wiernej symulacji wirtualnego miasta.

Neocron - recenzja gry

Knight Rider - recenzja gry

recenzja gry10 kwietnia 2003

Knight Rider to połączenie wyścigów samochodowych i przygodowej gry akcji oparte na popularnym w latach osiemdziesiątych serialu telewizyjnym „Knight Rider” z Davidem Hasselhoffem w roli głównej.

Knight Rider - recenzja gry