Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Otwarty świat Star Wars Outlaws będzie pozbawiony nudnych „wież Ubisoftu”. Eksploracja ma być dość naturalna

13.04.2024 10:41
Fear87
1
8
Fear87
87
Generał

Może wież nie będzie, ale za to Ubisoft usunie Ci grę z konta po "x" latach.

13.04.2024 11:32
Herr Pietrus
😊
2
5
odpowiedz
6 odpowiedzi
Herr Pietrus
224
Ficyt

A mnie się koncept wież niezmiennie podoba.

13.04.2024 10:41
Fear87
1
8
Fear87
87
Generał

Może wież nie będzie, ale za to Ubisoft usunie Ci grę z konta po "x" latach.

13.04.2024 11:32
Herr Pietrus
😊
2
5
odpowiedz
6 odpowiedzi
Herr Pietrus
224
Ficyt

A mnie się koncept wież niezmiennie podoba.

13.04.2024 12:24
Little Joe
2.1
1
Little Joe
187
Silent Man

Ja też nie mam nic przeciwko. W Far Cry'ach było to fajnie zrobione, w formie zręcznościowej "łamigłówki". Ale te z Asasynów z kolei są nudne, trzymasz tylko przycisk i postać sama włazi, nudne.

post wyedytowany przez Little Joe 2024-04-13 12:24:33
13.04.2024 13:41
Herr Pietrus
2.2
Herr Pietrus
224
Ficyt

W 1 i w 2 Asasyna też trzeba było czasem chwilkę pomyśleć. :)

13.04.2024 14:09
2.3
Karaibak
23
Centurion

Ja też lubię wieże. W Watch dogs 1 ich odpowiednik też był ok.

post wyedytowany przez Karaibak 2024-04-13 14:11:31
13.04.2024 16:45
2.4
4
grabeck666
75
Senator

Sam koncept wież jest spoko. No ale niech nie wrzucają ich do gry tyle, że się idzie zarzygać robiąc wszystkie.

13.04.2024 20:12
Herr Pietrus
2.5
Herr Pietrus
224
Ficyt

W której grze było ich za dużo?

14.04.2024 04:48
2.6
2
grabeck666
75
Senator

W której? W praktycznie wszystkich grach Ubi. Jeżeli o samą eksplorację chodzi to ctrl+c ctrl+v w tych grach jest tyle, że mogliby wyciąć 40% mapy przed premierą i by nikt nie zauważył.

13.04.2024 12:22
Czerwony07
3
3
odpowiedz
Czerwony07
47
Konsul

Nie będzie wież to pewnie będzie można kupić u handlarza mapę okolicy, oczywiście za dodatkowo płatną walutę.

13.04.2024 12:59
misterŁŁ
4
odpowiedz
misterŁŁ
78
Generał

Zamiast tego dwa razy więcej znaczników

13.04.2024 14:16
Szyszkłak
😁
5
3
odpowiedz
Szyszkłak
203
RZUŁTY WONSZ PIENĆ

Zamiast wież będą bunkry.

13.04.2024 14:16
Persecutor
😂
6
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
Persecutor
43
Tosho Daimosu

Eksploracja ma być dość naturalna
W portfele klientów to będzie na bank naturalna i głęboka :D

Ach ja to naprawdę chciałbym żeby gracze zrobili psikusa Ubi i wszyscy kupili abonament na miesiąc, przeszli sobie grę i zrobili cancel. Szkoda że to niemożliwe, ale finansowo dupa by ich zapiekła tak że masakra :D

post wyedytowany przez Persecutor 2024-04-13 14:17:27
13.04.2024 15:48
Persecuted
6.1
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Jedyną lekcją byłoby: Nie umieszczaj swoich nowych gier w abonamencie...

13.04.2024 20:09
Little Joe
😜
6.2
Little Joe
187
Silent Man

W portfele klientów to będzie na bank naturalna i głęboka :D

Będzie, ale nie eksploracja tylko penetracja.

16.04.2024 10:15
K I R O S H I
6.3
K I R O S H I
30
Pretorianin

byłoby jeszcze ciekawie jakby ludzie nie kupili by tej gry, bo serio niech ktoś mi powie kiedy ta firma zrobiła coś innego niż symulator zabijania?

13.04.2024 16:52
kęsik
📄
7
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
kęsik
148
Legend

Zrobienie naturalnej eksploracji otwartego świata to jest najtrudniejsza rzecz w grze z otwartym światem. W ostatnich latach to dosłownie na pałacach jednej ręki można policzyć gry, które taką naturalną eksplorację miały. Nawet Wiedźminowi 3 się nie udało do końca. Ubiszaft nie ma szans w tym aspekcie podołać.

13.04.2024 21:48
7.1
2
humman
72
Generał

Nawet Wiedźmin 3, jakby w tej grze było to dobrze zrobione, tam były znaczniki widoczne od początku a mapa była płaska, w większości tak samo wyglądająca i bez wielu punktów orientacyjnych.

Cyberpunk już był w tym lepszy bo nie dzielnice różniły sie znacznie i na brak unikalnych dużych obiektów nie można było narzekać

Stare gry Bethesdy biją pod tym jednym względem W3, nie mówiąc już o Zeldzie

18.04.2024 22:23
Vroo
7.2
Vroo
145
Generał

Naaaaawet Wiedźminowi 3 nie udało się do końca. Yhm. Eksploracja w W3 to jeden z najgorszych jej elementów. O ile siedzimy w takim Novigradzie to jest super, poziom detalu leci w kosmos. Niestety widać, że poświecono dużo czasu na dopieszczenie takich nielicznych lokacji i ich najbliższych okolic, a dalej to chyba ktoś po prostu złapał kursorem z krawędź mapy i rozciągnął tak, że aż myszka z blatu spadła. Pytajnik pytajnikiem pogania. Obóz bandytów, legowisko potworów, kontrabanda, miejsce mocy. Wszystko razy 250 i gra gitara. Płaska mapa bez punktów charakterystycznych, Velen wszędzie wygląda podobnie, nawet wioski są do siebie bardzo podobne. A w wioskach jeden quest na tablicy ogłoszeniowej. xD Do Gothica czy nawet jak kolega wyżej napisał gier Bethesdy to nie ma podjazdu. I ludzie, którzy zachwycają się W3 nabijają się z nudnej mapy z wieżami z gier ubi. Kuriozalne, bo Wiedźmin 3 jest bardziej ubisoftowy niż gry ubisoftu. Dla mnie Wiedźmin 2 był dużo lepiej zaprojektowany i zróżnicowany niż Wiedźmin 3.

13.04.2024 20:36
Zdzichsiu
8
odpowiedz
Zdzichsiu
134
Ziemniak

To nie wieże były problemem, tylko pójście w schemat odbijania dzielnic kultywowany przed ostatnie Asasyny i Far Cry'e. Wieże to akurat spoko mechanika pozwalają na wejście na wysoki punkt na mapie i naturalne odkrycie punktów zainteresowań.

14.04.2024 09:33
9
odpowiedz
2 odpowiedzi
Squirrel
12
Centurion

Szkode, że CDPR nie ma oraw do uniwersum SW lub Władcy Pierścieni, oni by zrobili prawdziwą grę akcji lub RPG'a, a tak boję się kolejnej piskownicy rodem z Assasin Creed, na początku super, ale po kilku godzinach już masz dość tych powtarzających się znajdziek.

14.04.2024 10:12
Kajzerken
9.1
Kajzerken
64
Konsul

CDPR nie ma zaplecza do dużych uniwersów. Cyberpunk choć fajny to jest jednak morzem zmarnowanego potencjału. Jeśli ktoś ma dobrze wydać taką gierę to obecnie chyba tylko ubi. No ale ryzyko wtopy jest.

14.04.2024 15:47
9.2
Squirrel
12
Centurion

Kajzerken no właśnie mi się wydaje, że przy skromnej ilości tytułów wydanych z uniwersum SW i Władcy Pierścieni, CDPR by ogarnął.

To obecnie jedyne studio, które znam, które robi gry bez mikro płatności i z w miarę żyjącym światem, gdzie masz poczucie, że Twoje decyzje mają jakieś znaczenie i do tego często z fajnym poczuciem humoru, no może jeszcze Rockstar.

Niestety Cyberpunk to kompletnie mój klimat, ale może kiedyś spróbuję ;)

14.04.2024 10:23
10
odpowiedz
1 odpowiedź
royan
7
Legionista

Jak dla mnie w takim far cry mogłyby być same wierze i same twierdze do zdobycia i inne ciekawe miejsca które można by zdobywać, w far cry bolało tylko to że wierze były tak marnie obstawione i przez co proste do zdobycia, w Star Wars outlaws nie wiem może faktycznie tu się nie sprawdzą nie wiem nie grałem wszystko chyba zależy od gry w jakiej miałyby by zaimplementowane dane rozwiązania

14.04.2024 11:14
wytrawny_troll
😜
10.1
wytrawny_troll
77
Exactor

Wierzę, że wiara czyni cuda.

14.04.2024 13:05
😂
11
odpowiedz
roberts258
5
Legionista

Strach pomysleć jakby te wieże były.. Cena gry mogłaby spokojnie kosztować 800zł..

14.04.2024 19:02
Krwiopijca
12
odpowiedz
Krwiopijca
32
GamerGate Troop

Będzie taka sama jak w ich poprzednich grach. Nie oszukujemy się.

16.04.2024 01:47
13
odpowiedz
kaszok01
14
Legionista

To dalej Ubisoft, więc no...

18.04.2024 22:13
Vroo
14
odpowiedz
Vroo
145
Generał

A ja chętnię kupię, bo dawno nie było takiej gry w uniwersum Star Wars. Upadły Zakon i Ocalały to są fajne gry, ale jednak typowe akcyjniaki. W Ocalałym bardzo brakowało mi jakiegoś większego miasta, w którym byłoby więcej interakcji z npcami, dialogów i fabuły. A tutaj wygląda na to, że to wszystko będzie i na dodatek chyba unikniemy monotonii znanej z chociażby Valhalli, bo skoro ma być kilka zróżnicowanych planet, to raczej nie będzie możliwy tak chamski recykling lokacji jak w Asasynie.
W sumie to nie mogę się doczekać, jest to najbardziej oczekiwana gra tego roku dla mnie (w Gothic remake nie wierzę, że wyjdzie w 2024).

Wiadomość Otwarty świat Star Wars Outlaws będzie pozbawiony nudnych „wież Ubisoftu”. Eksploracja ma być dość naturalna