Baldurs Gate 3: Ucieczka z Piekła - solucja, opis przejścia, mapa Baldurs Gate 3 poradnik, solucja W pierwszej misji fabularnej w BG będziecie musieli uciec z płonącego statku Nautiloid. W trakcie tego zadania możecie zrekrutować dwie postacie do drużyny – Laezel i Posępne Serce. Ostatnia aktualizacja: 4 sierpnia 2023 181181 Następna Akt 1 Usunięcie pasożyta Poprzednia Lista wszystkich questów Legenda Baldurs Gate 3 - M1 - Nautiloid Ważne lokacje na mapie Silni wrogowie i pułapki Unikalne przejścia i skarby Nowi potencjalni członkowie drużyny Baldurs Gate 3: Ucieczka z Piekła - solucja, opis przejścia, mapa Na tej stronie poradnika do Bladurs Gate 3 znajdziesz opis przejścia misji Ucieczka z Piekła. Solucja ta pomoże Ci pomyślnie zakończyć prolog do gry. Cele misjiOpis przejścia Cele misjiZnajdź drogę ucieczki z nautiloidu;dotrzyj na mostek;połącz nerwy przekaźnika. Opis przejściaZadanie to aktywuje się automatycznie na samym początku rozgrywki. Znajdujesz się na statku nautiloidów i jesteś jednym z ocalałych z ataku Łupieżców umysłu na Wrota Baldura. Gdy tylko rozpoczniesz przygodę, skieruj się jedynym dostępnym przejściem do kolejnego pomieszczenia, z którego możesz wydostać się na zewnętrzną cześć statku. Zanim jednak to zrobisz warto jednak zwrócić uwagę na Myrnatha znajdującego się na podwyższeniu. Możesz do niego dotrzeć za pomocą windy, którą uruchomisz za pomocą mechanizmu pokazanego na poniższym obrazku. Wejdź w interakcję z mężczyzną. Jeśli wykonasz pomyślnie test umiejętności siły, zręczności lub medycyny (jeśli wcześniej pomyślnie zakończył się rzut śledztwa), to usuniesz mózg. Jeśli Ci się to uda to okaże się, że to Pożeracz intelektu - My. Jeśli się zgodzisz to będzie on Ci towarzyszył w dalszej drodze. Następnie skieruj się na zewnątrz statku. Aby przedostać się dalej musisz przeskoczyć nad dziurą w pokładzie. Idąc dalej natrafisz na Lae'zel. Po krótkiej rozmowie, połączycie swoje siły, by zwiększyć swoje szanse na dotarcie do transpondera i ucieczkę. Chwilę po tym czeka Cię pierwsza walka w grze. Twoimi przeciwnikami będą 3 impy. Poruszają się one szybko i potrafią zadawać obrażenia dystansowe. Są także odporne na ogień, więc jeśli grasz magiem to lepiej zadawać obrażenia od zimna. Po walce kieruj się w kierunku schodów. W ten sposób ponownie wyjdziesz na zewnątrz. Właściwa droga znajduje się na prawo od nich. Znajdziesz tam kolejny korytarz, który zablokowany jest błoną śluzową. Aby ją rozbić wystarczy ją zaatakować. Ścieżka ta doprowadzi Cię do sali z kapsułami i panel z trzema mózgami. Jeśli nie chcesz walczyć to nie dotykaj mózgu znajdującego się na środku konsoli. Uwolni ona przetrzymywanych, którzy są do Ciebie negatywnie nastawieni. W jednym z podów znajdujących się w tym pomieszczeniu znajduje się też Posępne Serce. Niestety na tym etapie możesz jedynie podjąć próbę jej uwolnienia. Nie przyniesie ona jednak żadnych rezultatów. Jeśli obijesz w korytarz znajdujące się na prawo od wejścia, którym wszedłeś do pomieszczenia znajdziesz się na prostej ścieżce do transpondera. Dobrze jest skorzystać wcześniej z Punktu przywracania regenerującego zdrowie drużyny. Gdy wejdziesz do sali z przekaźnikiem trafisz na Dowódcę Zhalka walczącego z Łupieżcą umysłów (będą skupienie na walce między sobą, więc możesz zostawić ich w spokoju) oraz grupę impów. Gra nie wymusza na Tobie ich pokonania (jeśli jednak chcesz zdobyć dodatkowe punkty doświadczenia to możesz to zrobić) wystarczy, że przedrzesz się do transpondera i go aktywujesz. Następna Akt 1 Usunięcie pasożyta Poprzednia Lista wszystkich questów